آمادگی برای زایمان

آمادگی برای زایمان

موضوعات مرتبط: کلاسهای آمادگی زایمان | آموزش آمادگی زایمان طبیعی | کلاس های آمادگی زایمان طبیعی | ورزشهای آمادگی برای زایمان طبیعی | فیلم کلاس های آمادگی زایمان| کارهای قبل زایمان

برای زایمان برنامه ریزی کنید

خوشبختانه امروزه اکثر خانم‌ها برای زایمان برنامه‌ریزی می‌کنند. چه کارهایی باید در برنامه زایمان قرار بگیرد و چه کارهایی ضرروی است؟ در ادامه چند توصیه در خصوص برنامه ریزی زایمان ارائه می گردد.

زایمان کار جالبی است (عجیب و جالب است، نه هاهاها). گرچه در هر دقیقه در هر روز خانم‌های زیادی زایمان می‌کنند، اما هیچ دو زایمانی شبیه نیستند و شما ممکن است احساس کنید نمی‌توانید آمادگی لازم برای کار به این بزرگی را به دست آورید. اما شما می‌توانید این آمادگی  را کسب کنید و لازم است تا وقتی را به فرآیند زایمان اختصاص دهید.

در طول بارداری، اطلاعات بسیار زیادی برای یادگیری پیش از وضع حمل وجود ندارد. علاوه بر این حقیقت که به زودی مسئولیت یه موجود کوچک واقعی را بر عهده می‌گیرید، مسئله کوچکی در مورد تولد این موجود کوچک وجود دارد. برای اغلب ما تصور آن ترسناک است اما تا آنجا که می‌توانید اطلاعات خود را بالا ببرید ـ از طریق مجله، کتاب یا دوستان و خانواده ـ زیرا یک روزی به درد شما می‌خورد. این اطلاعات همچنین در شرایطی که همه چیز طبق برنامه شما پیش نرود به شما کمک می‌کند. در آن زمان آمادگی لازم برای تصمیم‌گیری را خواهید داشت.

به یاد داشته باشید که اگرچه ممکن است در مورد الویت‌های خود مطمئن باشید، در نهایت، شما و سلامت و ایمنی نوزاد شما بسیار مهم است، اگر کارها طبق برنامه پیش نرفت، مأیوس نشوید.

یک پیشنهاد برای آمادگی زایمان

برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه زایمان، جدیدترین روزنامه و مجله مربوط به بارداری و نوزاد که در دکه‌های روزنامه‌فروشی  نزدیک شما در دسترس است، را مطالعه کنید! مشترک آنها شوید و آن‌ها را مستقیماً دم در خانه تحویل بگیرید.

سلب مسئولیت: ما در اینجا شما را راهنمایی کردیم، این اطلاعات به هیچ وجه جایگزین خدمات پزشکی نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید