در ملاقات با نوزاد تازه متولد 6 مورد زیر را رعایت کنید

در ملاقات با نوزاد تازه متولد 6 مورد زیر را رعایت کنید
موضوعات مرتبط: بوسیدن نوزاد در خواب | عوارض بوسیدن گوش نوزاد | بوسیدن نوزاد توسط مادر | بوسیدن کف پای نوزاد | مضرات بوسیدن لب نوزاد | بوسیدن دست نوزاد | بوسیدن صورت نوزاد | بوسیدن لب فرزندان
زمانی که دوستان، اقوام و خانواده به ملاقات ما و نوزاد ما می‌آیند،  می‌خواهیم عقل سلیم بر عواطف و تفکر غیرمنطقی ما غلبه کند. اشتباه نکنید ـ ما عاشق ملاقات‌کننده‌ها هستیم و می‌خواهیم به دنیا فخرفروشی کنیم! اما زمانی که این ملاقات‌ها با تماس با دستان، صورت و لب عزیزدردانه ما همراه باشد، بسیار حساس می‌شویم. این مقاله را به همین دلیل ارائه کردیم. در ادامه قوانین ملاقات با نوزاد تازه متولد شده آمده است.
ما عاشق نوزاد خود هستیم. می‌خواهیم این حس را با دوستان خود  به اشتراک بگذاریم! اما آیا فکر می‌کنید خوب است که به مادر شوهر بگویید نوزاد شما را نبوسد؟ مطمئن نیستیم که بتوانیم این کار را انجام دهیم.

بوسیدن نوزاد

هیچ جای من را نبوس، مهم نیست که چقدر دوست داشتنی هستم. در واقع صورت خود را حتی به صورت و دستانم نزدیک نکن و حتما قبل از این که به من دست بزنی دستانت را بشور
بپذیرید که محافظت زیادی از نوزاد در بلند مدت به نفع او نیست،

در مواجه با نوزاد رعایت کنیم

در ادامه سعی می شود از زبان نوزاد و به شوخی مطالب واقعی ارائه شود
  1. اگر والدینم، من را با کریر به شما می‌دهند، آن را بگیرید اما تحت هیچ شرایطی من را از کریر خارج نکنید. من و دوستان من به لباس شما، مواد شوینده، عطرها و ادکلن‌های قوی حساس هستیم. پس فقط با من در کریر بازی کنید.
  2. من مطمئنم که کودکان شما سالمترین کودکان جهان هستند اما با این حال اجازه بدهید بگویم که من از میکروب متنفرم و چند ماه زمان می برد تا با این دنیای که شما در آن زندگی می کنید، سازگار شوم. لطفا از پدر و مادر من نپرسید که آیا می توانند کودکان خود را نزدیک نوزاد بیاورند یا نه ـ آنها واقعاً نمی توانند به شما نه بگویند.
  3. اگر پیش شما هستم و شروع به گریه کردم، لطفاً من را به مادرم برگردانید. می‌دانم می‌خواهید من را آرام کنید و سوپر قهرمان شوید اما من مادر و پدرم را می‌خواهم.

ادامه نکاتی که باید در مواحه با نوزاد رعایت کنیم

  1. من تقریبا هر ساعت هم گرسنه می شوم، هم خوابم می گیرد، هم غرغر می‌کنم و هم خود را کثیف می‌کنم. اگر شما می‌خواهیم من را ببینید، کمتر از یک ساعت بمانید چون مادر و پدرم به جلی میزبانی از شما می‌توانند توجه کامل را به من اختصاص دهند! همچنین برنامه‌ای برای غذا خوردن در خونه ما نداشته باشید (مادرم خودش به ندرت غذا می‌خورد و وقتی برای غذا پختن ندارد). نخواهید که شب پیش ما بمانید مگر این که بخواهید به صدای وحشتناک بهترین خواننده اپرای شهر گوش دهید. من همیشه اواسط شب تمرین آواز می‌کنم!
  2. اگر می خواهید من را نگه دارید، آرامش خودتان را حفظ کنید و به درخواست من گوش کنید. تقریبا هر ساعت باید من را وادار به آروغ زدن کنید، قنداق پوشم کنید و آرامم کنید.
  3. آیا با این قوانین موافقید؟ یا فکر می‌کنید زیاده‌روی است و باید به عقل ملاقات‌کننده‌ها در زمان ملاقات نوزادان متکی باشیم؟
سلب مسئولیت: ما در اینجا شما را راهنمایی کردیم، این اطلاعات به هیچ وجه جایگزین خدمات پزشکی نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید